Het Zuiden - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Het Zuiden - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

01 Augustus 2009 | Thailand, Krabi

Na ons lange verblijf in het mooie Chiang Mai vertrokken we met het vliegtuig richting Phuket, een prima vlucht en goede overstap waarna we laat in de middag in Phuket waren aanbeland.

Phuket is niet te vergelijken met de rest van Thailand zoals wij het hebben gezien. Natuurlijk supertoeristisch, mooie stranden en overdreven taferelen. We keken onze ogen uit maar niet op een positieve manier, 1,5 dag was dus meer dan genoeg voor ons. We hebben overigens wel lekker op het strand gezeten en in de woeste zee gezwommen.

Na een korte busreis zijn we in het begin van de middag aangekomen in Krabi. In Krabi stonden Marcel en Silvia al op ons op te wachten en we zijn met hun meegegaan naar het Resort. Nu even lekker genieten en buiten een boekje lezen in de zon. We blijven hier nog een weekje en zullen in die week nog twee dagen naar het Nationale Park Khao Sok gaan. Nog een prachtig vooruitzicht dus!

Groetjes Jennifer & Arnold

• 04 Augustus 2009 - 14:20

Lil:

Fijn om te horen dat jullie het zo lekker hebben daar!! :D Mijn vakantie komt ook al in zicht ik vlieg zaterdag op zondag om 05.00. Weet nog niet of ik ga slapen ;).
    Op het werk gaat alles zo zijn gangetje.

xxx Lily

• 08 Augustus 2009 - 08:44