In Peru... - Reisverslag uit Lima, Peru van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu In Peru... - Reisverslag uit Lima, Peru van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

In Peru...

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

06 November 2010 | Peru, Lima

Hoi allemaal,
Het lijkt allemaal zo simpel, naar schiphol, inchecken en vervolgens even de taxfree in voordat je het vliegtuig instapt. Maar gisteren leek alles even anders te gaan. Bij het inchecken bleek namelijk dat een van de twee op stand-by stond. Twee uur stress tot gevolg. Gaan we wel, hoe moeten we alles regelen.

Gelukkig konden we wel mee en hadden we ook nog goede plekken in het vliegtuig. daardoor een redelijk comfortabele vlucht. Aangekomen in Lima gingen we het hectische verkeer in. Afsnijden van elkaar is meer regel dan uitzondering.

Een hele fijne hostel waar we direct onze kamer in gingenn want 3:30 stond de taxi al klaar.

Op weg naar paracas waar de ballestas eilanden op het programma stonden. Op de eilanden waren onder andere pelikanen, zeeleeuwen en pinguins te zien. Echt prachtig.

Nu zitten we in een ware oase, bloedheet maar heerlijk uitzicht op enorme zandduinen.

Nu even lekker in de schaduw jullie op de hoogte brengen.

Het gaat dus erg goed met ons!!

Groetjes,
Jennifer & Arnold

• 06 November 2010 - 20:00

Wilna Mama:

gelukkig alles goed gegaan en nu lekker genieten x

• 07 November 2010 - 15:26

Rom En Bren:

Wat een stress zo aan het begin van de reis. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en zitten jullie samen in Peru! Heel veel plezier!

XXX