Het einde komt in zicht... - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht... - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht...

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

24 November 2010 | Peru, Cuzco

Hoi!

Hier een berichtje vanuit Cuzco, de laatste plaats van ons bezoek aan Zuid-Amerika.

In Puno hebben we Lake Titicaca bezocht, waar een flinke show voor ons werd opgevoerd door de ¨bewoners?¨ van de Uros-eilanden. Het leek Disneyland wel!
Helemaal toen we werden uitgezwaaid met ¨VAMOS A LA PLAYA!¨
Het bezoek aan het eiland waar we overnacht hebben was leuker. We werden toegewezen aan een familie met een schattig kindje Antony.

In de avond werden we getrakteerd op een zonsondergang en vervolgens een verklede disco, waar Arnold los ging met onze gastvrouw! Heel apart, het was allemaal erg geregisseerd, maar toch wel leuk om mee te maken.

Volgende ochtend was het tijd voor afscheid van het gastgezin, met als gevolg tranen met tuiten bij Antony, die inmiddels grote vrienden met Arnold was geworden.

De rest van deze dag werd gevuld met een bezoek aan een ander eiland met mooi uitzicht over het meer en met verhalen van onze vreselijke gids. Hij heeft wel honderd keer gezegd; excuse me my friend. Om gek van te worden.

Bij terugkomst in Puno besloten we lekker pizza te gaan eten, na de eenvoudige (soep) maaltijden op de eilanden. Jennifer had helaas een beetje pech, want de pizza leverde een voedselvergiftiging op.

Inmiddels weer helemaal opgeknapt en gelukkig niets hoeven missen. Mc donalds smaakte vandaag weer goed!

Cuzco zelf is een leuk stadje met Inca muren, smalle straatjes en veel sfeer. En natuurlijk overal waar je kijken kunt markt. Daar weten ze hier wel raad mee.

Morgen nemen we de trein naar Aguas Calientes, het dorpje aan de voet van Machu Picchu.

groetjes!

• 25 November 2010 - 05:15

John:

wat leuk joh... Geniet er lekker van...Hier is het kou!!! Groetjes John (Stadgenoot)

• 25 November 2010 - 08:45

Rom En Bren:

Wat een geweldige reis! Wij hebben zo zin om ook te gaan!

Geniet van jullie laatste dagen en we wachten met smart op de foto's

X R en B