Chili - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Chili - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Chili

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

14 November 2010 | Chili, San Pedro de Atacama

Hallo allemaal

We komen net uit de nachtbus gestapt van Arica (chili) naar San Pedro de Atacma. We wachten op ons hotelkamer en hebben een computer tot de beschikking.

Zoals jullie begrijpen zijn we inmiddels de grens van Peru naar Chili overgestoken. Hier hoorden wat grensformaliteiten bij en natuurlijk stempels in het paspoort.

Eergisteren en gisteren hebben we doorgebracht in Arica, een vissersplaatsje vlakbij het strand. Hier niet zoveel gedaan, vooral van de zon genoten en kiekjes gemaakt van het uitzicht op het uitkijkpunt. En lekker Chileens gegeten, lekker gekruid vlees.

San Pedro de Atacama is een woestijndorp, het is nu half 11 en al bloedheet. Vanavond kunnen truien en jassen van pas komen.

We hebben hte nog steeds super hier, inmiddels komen we steeds een groep van koning Aap tegen die dezelfde reisroute afleggen, wat wel grappig is.

We proberen nog even wat foto´s te plaatsen.

x

• 14 November 2010 - 13:47

Mam.s Pap,s:

zo al weer een berichtje jullij verwennen ons heerlijk hoor.die foto van het kindje is weer een schilderij waard xx

• 17 November 2010 - 09:26

Lily:

Fijn om te lezen dat jullie het lekker naar jullie zin hebben daar!!! Hoop dat jullie lekker uitgerust terukomen!!

Fijne reis verder en tot 18 dec.
    Groetjes,
    Lil

• 19 November 2010 - 11:53

Simone :

Hey Jen en Arnold,

Gave foto's en leuke verhalen.
    Bij de volgende high tea jouw foto's bekijken!
    X