De grens over - Reisverslag uit Puno, Peru van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu De grens over - Reisverslag uit Puno, Peru van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

De grens over

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

20 November 2010 | Peru, Puno

Hallo allemaal,

Hier een berichtje vanaf de 6e verdieping van ons super deluxe hotel in Puno, Peru.
Vandaag vooral doorgebracht in een bus van Bolivia naar hier. De rit ging vooral langs de afgronden van het Titicacameer. Dit meer is bijzonder groot en wordt gedeeld door Bolivia en Peru. Een leuke ervaring was het moment waarop de bus op een vlot werd gereden en wij met een klein bootje naar de overkant werden gebracht (voor 15eurocent haha)

Gisteren hebben we een lekker dagje in La Paz doorgebracht, waar overal markt is. Bijzonder is de heksenmarkt die dicht bij ons hotel was. Hier worden kruiden verkocht voor allerhande kwaaltjes en lamafoetussen in verschillende stadia van ontwikkeling!! Echt bizar.

Opnieuw voldoende souvenirs ingeslagen, de backpacks worden steeds voller maar zolang het past....

Morgen gaan we met een boot het Titicacameer op voor een tweedaagse tour. We gaan naar de Uros eilanden die volledig van riet zijn en zullen slapen bij een eilandbewoner. Als we het reisbureau mochten geloven worden we met enthousiasme ontvangen en kunnen we feest en verkleedpartijen verwachten.

Helaas begint het einde ook dichterbij te komen, na deze tour op het meer zullen we naar de laatste bestemming reizen, Cusco/Machu Picchu.

Groetjes allemaal. Nog even een momentje om jullie jaloers te maken. Het is hier dagelijks stralend zonnig weer!

• 20 November 2010 - 23:37

Rob En Wilna:

Wat een fantastische reis maken jullie zeg. Nu de machu picchu nog,