Aankomst! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Aankomst! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Aankomst!

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

18 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Vanmorgen zijn wij na een lange reis aangekomen op Bangkok Airport. De taxi bracht ons in rap tempo naar het door ons gekozen guesthouse waar we nu achter de computer zitten.
Vanmiddag hebben we al aardig wat van Bangkok kunnen zien, op een bankje achter in de tuktuk. We zijn de hele middag rondgereden door een vriendelijk Thai. En bij deze rondrit horen dan ook de verplichte bezoekjes aan kleermakers etc.
Maar... hij bracht ons ook naar 2 bijzondere bestemmingen. De eerste.. een enorme gouden boedhha. en de tweede was een soort tempel waar we ons eerste monniken hebben gespot. Vanuit deze tempel had je een prachtig uitzicht over de stad.
En hadden we al gezegd dat het hier druk is? WAT EEN VERKEER! Overal rijden tuktuks, scooters en knalroze taxi's dwars door elkaar heen. Je kijkt je ogen uit!
Morgen hebben we een afspraakje gemaakt met onze privechauffeur (de tuktuk driver van vandaaag)en worden we weer de hele dag rondgereden voor zo'n 1 euro...
We maken het goed, waarschijnlijk zien we vanavond Silvia en Marcel even, maar eerst maar eens eten!

groetjes!

• 18 Juli 2009 - 10:42

ROB:

MOOI ZO DAT JULLIE ER ZIJN.
    STERRETJE=GERALDINE

• 18 Juli 2009 - 10:51

ROB:

MOOI ZO DAT JULLIE ER ZIJN.
    STERRETJE=GERALDINE

• 18 Juli 2009 - 14:29

Marcel & Silvia:

beste jennifer en arnold wij zitten zelf nu vast in het verkeer en kunnen julie niet vanavond zien. Pas op voor zakkenrollers op de jj market morgen!

• 19 Juli 2009 - 08:04

Wilna:

zo dat is al een mooi dagje zeg.veel plezier he

• 19 Juli 2009 - 16:41

Fam. Schouten:

Wat een wereldreis hebben jullie achter de rug! Eerst naar het VERKEERDE vliegveld (hihihihihihi) en daarna nog een lange vlucht. Zo te horen vermaken jullie je weer prima.
    Heel veel plezier en we houden jullie weblog in de gaten.

Groetjes.
    Fam. Schouten

• 19 Juli 2009 - 19:25

Papa En Mama:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aan gekomen ondanks alle kleine omwegen.
    Inderdaad is dit de hectiek en rust van thailand het verkeer en daarnaast zomaar een liggende boedha.
    Jammer dat Marcel en Silvia vast zaten in het verkeer.
    Maar zo zie je elkaar een jaar niet en nu binnen een week diverse keren.
    Veel plezier nog en we blijven jullie volgen.