Rustig dagje? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Rustig dagje? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Rustig dagje?

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

20 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Het was jammer dat marcel en silvia het niet konden redden maar we zien elkaar gelukkig snel genoeg weer.

We hebben heerlijk geslapen en van de jetlag hebben we eigenlijk nauwelijks iets gemerkt. Op de zondag hadden we eigenlijk niet zoveel gepland, maar het werd een drukke (en vooral volle) dag. In de ochtend wilden we even naar het reisbureau gaan om wat dingen te regelen. Het bureau bleek gesloten dus werden we vakkundig naar nabij gelegen tempels geloodst. Omdat het nog zo vroeg was waren we de enige toeristen en hebben we dus kunnen genieten van de rust die er heerste.

We zijn ook nog naar een lokale markt geweest die in de buurt lag. We werden een beetje raar aangekeken maar het was een mooie belevenis waarin de geuren de hoofdrol speelden. Het bureau was nu eindelijk open, maar doordat ze laat open waren hadden we al een hoop beleefd zo in de vroege morgen.

Omdat we graag naar de weekendmarkt in chatachuak (of zoiets) wilde gaan hebben we de skytrain genomen. Jennifer geloofde der ogen niet, zo groot dat die markt was (arme Arnold). Het was een superleuke markt met waar je ook maar keek, kraampjes vol kleding, slippers, planten, eten noem maar op! De nodige souvenirs zijn al aangeschaft.
Na enkele uren(!) had Arnold er wel weer genoeg van dus gingen we platzak richting skytrain. We hadden ook nog het idee naar de bioscoop te gaan (ook hier draait Harry Potter) dus op naar het loket, waar de dame ons niet zo erg goed begreep. We besloten s' avonds terug te komen en dan kaartjes te kopen.

Eenmaal terug bij het hotel (afdingen op de tuktuk en taxi wordt een sport) hebben we heerlijk gegeten in een nabijgelegen straatje en gingen we vervolgens weer op pad om nog meer te kopen!! En... de eerste massage is een feit. We zijn een uur onder handen genomen met olie. Ons reactie erop was wisselend, Jennifer vond het heerlijk Arnold toch weleens te hard! Daarna waren we wel superrelaxt.
Na een, weer lekker, avondmaaltje gingen we douchen en op naar de bioscoop.

De bioscoop bood plaats aan maar liefst 1.000 man. Echter was er weinig animo voor Harry in Azie want er waren welgeteld 10 mensen. Maar dat mag de pret niet drukken. Voor de film het eerbetoon aan de koning waarbij "iedereen" opstaat voor de koning. En toen een goede 2,5 uur film.

Op naar het hotel en slapen.

Vandaag komen het koninklijk paleis en het nabij gelegen klooster aan de beurt.

Groetjes Jennifer en Arnold

• 20 Juli 2009 - 07:13

Wilnal:

wat doen jullie veel op 1 dag leuk hoor x

• 20 Juli 2009 - 07:56

Rom En Bren:

Zo te horen hebben jullie het aardig naar de zin! Heel veel plezier nog en we volgen met veel plezier de verhalen...

Groetjes B en R

• 20 Juli 2009 - 20:23

Margreet En Wim:

Jennifer als je dit lees is het de 21e en ben je de 21 gepasseerd en 22 jaar geworden.
    Dat klinkt wel he.
    Jennifer van harte gefeliciteerd met je verjaardig namens ons
    Ook Arnold gefeliciteerd met Jennifer haar verjaardag

Groetjes van ons en nog veel plezier

• 21 Juli 2009 - 08:08

André En Nel:

hallo!
    fijn dat we mogen meegenieten van jullie verhalen.
    en...van harte gefeliciteerd van ons allemaal!

• 21 Juli 2009 - 08:24

Fam. Schouten:

Happy Birthday Jennifer.
    We wensen je een hele fijne dag en nog heel veel plezier.
    Groetjes,
    Dennis, Linda, Mika & Yannick

• 21 Juli 2009 - 11:22

Schippertjes:

Heey Jen en Arnold,

Ten eerste wat is het weer leuk om jullie verhalen te lezen!! :)

Jen gefeliciteerd met je verjaardag!!

wij genieten hier van jullie verhalen.

Veel plezier verder

Nogmaals van harte Jen.

• 21 Juli 2009 - 17:02

Irene:

Heey Jen en Arnold,

Wat leuk om zo de eerste dagen van jullie reis mee te maken. Het klinkt allemaal erg leuk! Heel veel plezier nog de komende weken!

En Jen, gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Irene

• 21 Juli 2009 - 20:31

Hiep Hiep Hoera!:

Hoi (schoon)zus,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

X Rom en Bren