Wandelen over de vulkaan - Reisverslag uit León, Nicaragua van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Wandelen over de vulkaan - Reisverslag uit León, Nicaragua van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Wandelen over de vulkaan

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

23 Juli 2008 | Nicaragua, León

Wat leuk dat jullie ons allemaal zo fanatiek volgen, leuk om alle reacties te lezen.
Wij zijn inmiddels weer vertrokken uit Granada om door te reizen naar Leon, de volgende stad in Nicaragua.
MAar eerst nog wat over gisteren. We zijn namelijk op bezoek geweest in Masaya. Dit is een national park waar je 3 vulkaankraters kunt bezichtigen en een wandeling rondom 1 van de kraters kunt maken. En dat hebben we dus gedaan. Hier kwamen de wandelschoenen goed van pas want het was vrij pittig. Eerst steil omhoog en dan weer steil naar beneden. En dat in de brandende zon, midden op de dag! Na deze wandeltoch kwamen we bezweet benenden en zijn we nog naar Masaya zelf geweest, waar we konden eten en een souvenirsmarkt onden bezoeken. De eerste souvenirs zijn dus binnen.s Avonds weer prima gegeten en toen op tijd naar bed.

Vandaag hadden we een relatief korte reistijd tussen Granada en Leon. (3 uur) Even geinstalleerd en daarna zijn we de stad doorgetrokken om de diverse kerken en straatjes te bekijken, Leon is een zeer sfeervolle stad waar nog duidelijk dingen van de burgeroorlog naar voren komen. De lokale fruit en groentenmarkt was zeer indrukwekkend.

Nu even een uurtje of twee ontspannen voordat we weer gaan eten.
Groetjes Jennifer & Arnold

• 24 Juli 2008 - 06:28

Rom En Bren:

Hoi hoi,

Wat maken jullie veel mee! Erg leuk allemaal om te lezen.

Heel veel plezier nog & we wachten op nieuwe foto's.

R&B

• 24 Juli 2008 - 06:55

Wilnal:

wat een reis prachtig wij genieten mee hoor
    heerlijk zoveel tehoren
    dikke x

• 24 Juli 2008 - 21:57

Arnold:

Helaas doet in dit hotel de usb aansluiting van de pc het niet, dus opnieuw geen fotos kunnen plaatsen.

Vandaag hebben we een lekker dagje op het strand gehad (rustdagje)
    Groet Arnold

• 25 Juli 2008 - 17:32

Oma Thea:

dag jennifer en arnold ik zit by jen ouders zelf te typen we hebben vandaag lekker gefiets is hier bloed heet liefs en heel plezier

• 25 Juli 2008 - 17:34

Oma Ans:

ik volg het allemaal hoor waar je elke dag zitten prachtig heel veel plezier
    dikke kus oma

• 25 Juli 2008 - 17:35

Mama:

hoi wat een reis he lekker een rust denk ik
    hier gaat alles prima hoor wel wat stil groetje en een dikke x

• 25 Juli 2008 - 18:09

Jose:

Heeeey

Inmiddels ben ik weer terug van mijn vakantie en op aanraden van je mams gelijk alles gelezen... Wat klinkt het leuk en indrukwekkend!!!!
    Super om het te volgen!!
    Nog heel veel plezier!!

Liefss Jose

• 27 Juli 2008 - 14:22

Lil:

Nou ik ben weer thuis van Brussel dus dacht effe jullie site checken... Ik vind het errug leuk om jullie berichtjes te lezen... Wat ik me afvroeg, wie typt de meest van jullie??? :P
    Foto's zijn zeer leuk om te bewonderen!!! Je krijgt zin om er zelf ook heen te gaan. :D
    Veel plzier.
    PS Weer in Holland knapt ook wat op ;)