Weer thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

12 Augustus 2008 | Nederland, Purmerend

Hallo allemaal!

We zijn weer thuis. Na een fantastische reis van 26 dagen met een superleuke groep zijn we weer op Nederlandse bodem.En dat is even wennen..

Maar eerst hebben jullie nog wat tegoed. De laatste keer dat we schreven zaten we nog in zonovergoten Mexico, waar we net de Sumiderokloof hadden bezocht. De volgende dag zijn we met afschuwelijk vervoer richting Palenque gereden, ondertussen twee keer gestopt om bij watervallen te zwemmen, wat natuurlijk wel weer super was!
Aangekomen in Palenque nog even lekker gezwommen in het hotelbad en daarna was het tijd voor het avondeten. Vervolgens naar bed, Jennifer was ziek. De volgende dag is Arnold daarom alleen naar de ruines van Palenque geweest, heel jammer. Ze waren supermooi! Maar ja gezondheid gaat voor. Na een dagje slapen in het hotelbed, was het tijd om op de nachtbus naar Playa del Carmen te stappen. Daar kwamen we de volgende ochtend aan. Heel mooi hotel vlakbij het strand.
De volgende dag gingen we naar Chichen Itza. Daar hebben we kunnen genieten van het eerste wereldwonder wat we ooit hebben gezien.
Wij vonden het weer helemaal fantastisch, maar het was natuurlijk wel behoorlijk toeristisch(wat verwacht je anders van een wereldwonder?!)
Op de terugweg gegeten bij een gigantische vreetschuur en toen na wat uurtjes rijden waren we weer in Playa, waar we een duik namen in het superblauwe water.

Op de laatste dag in Playa del Carmen hebben we nog een leuke snorkeltour gedaan. Allemaal kleurrijke vissen gezien en genoten van het heerlijke water.

En toen was het alweer tijd om de tassen in de pakken en richting het vliegveld van Cancun te vertrekken voor de lange vlucht naar huis.

We vonden het een superreis, we vonden het leuk om jullie op de hoogte te houden en alle reacties te lezen en hopen dat het voor jullie ook leuk was om ons bij te houden.

groetjes Jennifer en Arnold

• 15 Augustus 2008 - 19:52

Playa Del Carmi:

Ha Arnold en Jennifer,

Wat een beknopt laatste reisverslag... ;-) Maar uit ervaring weet ik dat men er gewoon bij had moeten zijn...., zoals ik (jippie!!!!! :-)
    Dinsdag na thuiskomst heb ik mijn pols gebroken, dus de laatste week vakantie was net ff wat minder (gelukkig maken de vakantiefoto's een hoop goed :-)
    Bedankt jullie tweetjes voor 26 topdagen!!!!

• 22 Augustus 2008 - 20:39

Bram:

Het eerste wereldwonder!!!??? Ik hoop dat er nog meer zullen volgen, uit ervaring weet ik dat de andere zes ook de moeite waard zijn!!
    Bedankt voor de mooie foto's!! He Jen, wanneer mag ik jhe I pod weer lenen??

Greetz Bram(je weet wel van achter in de bus)