Kleurrijk! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Kleurrijk! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Kleurrijk!

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

29 Juli 2008 | Guatemala, Antigua

Hallo allemaal,

Hier een berichtje van alweer het vierde land van de reis! En dat terwijl we pas net over de helft van het aantal reisdagen zitten.
Het paardrijden in Copan is inderdaad doorgegaan, we zijn met een heel groot deel van de groep achter elkaar aan de bergen in gegaa n. Was echt supergaaf. Bovenaan mochten we even van het paard af en stormden de kindjes uit het bergdorpje op ons af. We hadden wat speelgoed meegenomen en anderen ballonnnen dus we kregen een heleboel blije kindertjes om ons heen (en dus superleuke foto's)
Door wegwerkzaamheden moesten we wat langer in Copan blijven, wat geen straf was want het was een heel schattig dorpje. De ochtend voor vertrek hebbben we nog een wandeling gemaakt begeleid door een Belgische gids. Die vertelde ons wat er achter de schermen van het schattige dorpje speelt en liet ons ook de veel mindere kanten van het dorpje zien. Gebrek aan water en electriciteit etc. want dat is alleen besteed aan een straal van 7 blokken rond het centrale plein. De verhalen die hij vertelde waren behoorlijk schokkend!
In de middag zijn we weer vertrokken, richting Guatemala. We kwamen in de avond aan in Antigua waar we in totaal 3 nachten blijven. Daarna vertrekken we weer naar CHICHICASTENANGO! Vandaag hebben we een vrije dag om de stad goed te kunnen bekijken en heel veel souvenirs te kopen. In deze plaats hebben we ook al vele vrouwen in kleurrijke klederdracht gezien. We zitten nu in een redelijk koel internetcafe, maar buiten is het nog altijd snikheet! Morgen gaan we een vulkaan beklimmen, de Pacaya. Vandaag nog lekker verder struinen over de vele marktjes en door de stad.

groetjes!

• 29 Juli 2008 - 20:44

Rob:

wat een fantastische reis maken jullie daar.
    fantastisch dat we zoveel van jullie horen

• 30 Juli 2008 - 17:33

Linda:

In één woord: wauw! Wat een mooie en indrukwekkende reis. Veel plezier.
    Groetjes,
    Dennis, Linda, Mika en Yannick.

• 31 Juli 2008 - 05:54

Rob:

Arnold is ook gaan paardrijden ?

• 31 Juli 2008 - 07:04

Wilna:

wat een prachtig reis ik leuk als jullij thuis al die foto.s heel veel plezier nog en hier is alles oke dikke x wilna