Maya's - Reisverslag uit Copán, Honduras van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Maya's - Reisverslag uit Copán, Honduras van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Maya's

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

27 Juli 2008 | Honduras, Copán

Na een langereisdag zijn we eergisteren aangekomen in ons derde land, Honduras. Na de reis van 11 uur bleven we slechts voor het slapen en het ontbijt in de stad Comayagua om van daaruit verder te reizen naar Copan. Tijdens deze reis zijn we gestopt bij een koffieplantage om daar even te kijken en natuurlijk te proeven. We kwamen in Copan aan rond een uur of vijf 's avonds. Weer een prima hotel! We hebben 's avonds heerlijk gegeten in een barbeque restaurant dat zo goed beviel dat de reservering voor vanavond alweer is gemaakt. Na het eten zijn we met het hele reisgezelschap nog even naar de kroeg gegaan. Heel gezellig!

Vanochtend vroeg op om naar de Maya ruine van Copan te gaan. We gingen heen met behulp van TukTuk's want dat leek ons leuker dan 10-15 min lopen in de hitte. De ruine's waren heel overweldigd zeker als je nagaat dat het al jaren terug gebouwd is. De rest van de ochtend even ontspannen gedaan omdat we vanmiddag (waarschijnlijk) gaan paardrijden met indianen.

Groetjes Arnold en Jennifer

• 27 Juli 2008 - 19:46

Wilna:

zo ik ben weer de 1e zit de heledag te kijken hoor
    nee super hoor jullie reis en leuk dat je gaat paardrijden zijn wel wilde paarden bij de indianen veel plezier x

• 27 Juli 2008 - 20:38

De Schippertjes:

Hoi jen en Arnold. Vandaag in alle rust genoten van jullie avonturen in Verweggiestan!! Wat een avontuurlijke onderneming zeg. Ik blijf jullie volgen en wens jullie veel plezier maar doe wel voorzichtig.
    Groetjes van Marijke

• 28 Juli 2008 - 07:20

John U.:

Klinkt echt super... waar blijven de foto's? Wat een belevenis, echt genieten...

Greetz John