Berichtje vanuit La Fortuna Arenal - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu Berichtje vanuit La Fortuna Arenal - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jennifer en Arnold - WaarBenJij.nu

Berichtje vanuit La Fortuna Arenal

Door: Jennifer en Arnold

Blijf op de hoogte en volg Jennifer en Arnold

17 Juli 2008 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal,

Na een lange reis zijn we gisteren aangekomen in Costa Rica, San Jose.
Hier hadden we een luxe hotel met uitgebreid ontbijt en een heerlijk bed. Na een nacht goed slapen zijn we vertrokken naar La Fortuna. Onderweg hebben we de Poas bezocht. Dit is vulkaan waar je normaal gesproken vanuit een uitkijkpunt de krater kan bekijken.
Helaas was het zo bewolkt dat er geen enkel zicht was. Mooie witte fotos dus!
Maar de tocht naar de vulkaan en de natuur er omheen maakten het weer helemaal goed. Het was prachtig! Na een aantal kilometers door de bossen rondom de Poas te hebben gewandeld zijn we doorgereden naar een restaurantje waar de eerste bonen op het menu stonden. (en bananen!!!)
De Poas hebben we dan niet echt kunnen bekijken, na een paar uur rijden kwam de vulkaan Arenal vol in beeld. Het dorpje rondom deze vulkaan wordt de overnachtingsplaats voor de komende twee nachten. Vanavond gaan we nog naar de andere kant van de vulkaan om de lava uit de krater te zien stromen. En tussendoor nog even naar een bbqrestaurantje voor het diner. Morgen staat een boottocht door Cano Negro op het menu,daarover later meer.... (Fotos volgen ook later)

groetjes vanuit Costa Rica!!

• 18 Juli 2008 - 06:41

Wilna:

zo jullie hebben al veel gedaan voor een 1 dagje en was de banaan lekker !!! veel plezier en leuk hoor een berichtje verheug me nu al de volgende x

• 18 Juli 2008 - 13:03

Linda:

Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben en veel beleven.
    Geniet ervan!
    Groetjes.

• 20 Juli 2008 - 14:26

Rom En Bren:

Hoi Arnold en Jen,

Goed te horen dat jullie zijn aankomen en het naar de zin hebben, heel veel plezier nog en geniet ervan!

Rom en Bren

• 20 Juli 2008 - 19:32

Papa En Mama:

hoi jen eindelijk volwassen van harte met 21 verjaardag en genieten jullie er lekker van xxx